Wszyscy ludzie zdają sobie sprawę z tego, że ich praca byłaby o wiele efektywniejsza, jeżeli skończyliby jedno, a później zajęliby się następnym zadaniem to jednak z realizacją jest gorzej.
Często zdarza nam się zostawić jakąś niedokończoną sprawę i zająć się następną, a później następną, co sprawia, że z godziny na godzinę jesteśmy coraz to bardziej zdenerwowani, mając poczucie nie zrobienia niczego konkretnego. Wciąż niedokończone i narastające sprawy powodują frustrację, z którą nie zawsze możemy sobie poradzić.
Dyscyplina w zarządzaniu swoimi zadaniami w danym czasie, może bardzo zmienić wykonywanie naszej pracy. Jeżeli będziesz wykonywał tylko jedną czynność w danej chwili, aż do zakończenia i zabrania się za następną zdobędziesz poczucie posuwania się ciągle do przodu w swoich zamierzeniach.
Z początku może być to dla ciebie trudne, stare nawyki mogą dawać o sobie znać i będzie cię, aż korciło, aby zająć się już czymś innym, ale ćwicząc tą umiejętność sam zaobserwujesz jak każde wykonywane zadnie robisz po prostu efektywniej.
Miej tą świadomość, iż nie będzie to łatwe, walka z własnymi nawykami nigdy nie jest łatwa, pamiętaj o tym i uzbrój się w cierpliwość oraz systematyczne działanie! :)