Wyobrażony efekt końcowy uruchamia środki, które spowodują manifestację!

Mike Dooley: Największym sekretem cudownych mechanizmów manifestacji jest to, że cały ten proces odbywa się w kolejności odwrotnej, niż ta KTÓRĄ POKAZUJĄ NAM NASZE FIZYCZNE ZMYSŁY.

Innymi słowy (ważne, ważne, ważne) wyobrażony efekt końcowy uruchamia środki, które spowodują manifestację. Mówiąc jeszcze prościej MYŚL WYMUSZA zaistnienie okoliczności, które sprawią, że manifestacja dojdzie do skutku.

PUNKTEM WYJŚCIA każdego dzieła oraz każdej zmiany jaką chcemy zamanifestować, jest WYOBRAŻENIE SOBIE POŻĄDANEGO REZULTATU KOŃCOWEGO.

Proces zmiany URUCHAMIANY JEST przez nasze myśli, wyobrażające nowy rezultat końcowy.

Najważniejsze więc jest to, abyś określił jasno rezultat końcowy.

„Przyjrzyj się swoim pragnieniom, zobacz, czego chcesz i stwórz klarowny, mentalny obraz tego, jak chciałbyś by to wyglądało, gdy to osiągniesz.
Ten jasny, mentalny obraz musisz mieć stale w swoim umyśle, tak jak żeglarz ma w swoim umyśle port, do którego żegluje. Musisz przez cały być skierowany w jego stronę. Nie możesz stracić go z oczu w większym stopniu, jak sternikowi nie wolno stracić z oczu kompas – Wallance T. Wattles”

Otwórz więc nowy plik w wordzie, bądź w jakimś innym programie i zatytułuj go “Moje efekty końcowe”

WYPISZ DZIŚ JEDEN EFEKT KOŃCOWY. W kolejnych dniach będziesz dopisywał kolejne :))

Jakich efektów końcowych oczekujesz? Twój EFEKT końcowy uruchomi przyciąganie WSZYSTKICH OKOLICZNOŚCI potrzebnych do manifestacji (!)

PRZYKŁAD:

Krótki przykład, który można coraz bardziej precyzować i rozwijać, tworząc tak jak architekt tworzy dom ZANIM ZOSTANIE ON JESZCZE WYBUDOWANY i oto właśnie chodzi.

Przykładowy pierwszy efekt końcowy: Bogactwo i dostatek materialny

Następnie musisz skupić się na tym CO BĘDZIESZ ROBIŁ, gdzie będziesz jeździł, jak będziesz się czuł, co będziesz miał – skupić się na tym jak wygląda twoja nowa, ulepszona rzeczywistość, w której jest Twój efekt końcowy -> BOGACTWO I DOSTATEK

- pieniądze napływają swobodnie do mojego doświadczenia
- Zawsze mam więcej pieniędzy niż potrzebuję
- Lubię pieniądze, a one lubią mnie, doceniam każdą złotówkę
-  2 razy w miesiącu jeżdżę na weekendowy wypoczynek do luksusowych hoteli i apartamentów
- Jestem kobietą sukcesu
- Moje firmy wspaniale prosperują, codziennie napływają nowe przelewy na moje konta bankowe
- Jestem pewna siebie, odczuwam bezpieczeństwo finansowe
- 2 razy w miesiącu kupuję nowe ciuchy, w których wyglądam doskonale. Cała moja szafa wypełniona jest ubraniami doskonałej jakości
- Wspomagam fundacje bliskie mojemu sercu
- Chodzę na masaże oraz zabiegi kosmetyczne
- Raz w miesiącu jeżdżę na basen
- Rozpieszczam siebie oraz  tych na których mi zależy
- Mój dom pełen jest nowych urządzeń, które  nadają mu wyjątkowy klimat
- Mój samochód zawsze ma pełen bak paliwa 

itd.
Po powrocie do domu, włącz ulubioną muzykę, zaparz kubek gorącej herbaty i napisz jeden efekt końcowy + szkice tego JAK WYGLĄDA RZECZYWISTOŚĆ, gdy już ten efekt końcowy doświadczasz :)

Radosne pozdrowienia! :)
Elżbieta Wolna

  • Właśnie przeczytałeś jedną z lekcji “100 dni motywacji do pozytywnego myślenia”, weź udział w całym cyklu,  a przez 100 dni będę słała ci takie perełki, które silnie rozwiną twoją samoświadomość.

  • Tysiące Polaków podjęło to motywacyjne wyzwanie. Podejmij go również i TY

    100dni_750_200_7nr3

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, obejrzyj jeszcze ten filmik :)

Przeczytaj także

  1. Określenie efektów końcowych URUCHAMIA TWORZENIE odpowiednich okoliczności.
  2. Rezultat końcowy każe siłom rządzącym Wszechświatem obmyślić kwestię “JAK”
  3. Przeniesienie uwagi z kontrastu na efekt końcowy – najtrudniejsza część tworzenia
  4. Jak, jak, jak?
  5. 3 ważne podpunkty prowadzące do osiągnięcia KAŻDEGO PRAGNIENIA

Silne talizmany dla 7 czakr >

bransoletka_dla-_7_czakr_OM_zlota4 meski_7czakr_podwojny1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>