2 skuteczne techniki: co zrobić gdy czuje się opór i nie można ruszyć z miejsca

Często jest tak, że chcemy coś zmienić, ale nasze zakorzenione przekonania sprawiają, że zamiast tworzyć pozytywne myśli, tworzymy więcej negatywnych. Polecam dwie techniki:

1. To używanie zdania „W mojej nowej, ulepszonej wersji doświadczenia ………”

To pozwala przeskoczyć wszystkie ograniczenia, jakie znajdują się w umyśle.
Jedna z moich kursantek, pracowała nad tym, aby życie seksualne jej i jej męża znów było pełne namiętności, pełne zmysłowości, pełne zaangażowania.
Jednak nie mogła na początku przeskoczyć tego, że w swoim umyśle ma obecną wersję doświadczenia. Jednak, gdy użyła tego zdania mogła przeskoczyć te ograniczające schematy i zacząć wyobrażać sobie jak doświadcza czegoś innego.

2. To uświadomienie sobie tego co czujemy obecnie i STOPNIOWY dobór, lepszych, bardziej pozytywnych myśli i słów, które pozwolą ci poczuć się dobrze w obszarze, o którym myślisz.

* Jak się teraz czuję?
Czuję się beznadziejnie. Nie mam energii, aby zmienić swój sposób myślenia. Widzę same problemy, utknęłam w miejscu i nie wiem jak to zmienić.

* Dobór lepszych myśli, polepszenie swojego samopoczucia i energii jaką emanuję
- Mogę zdecydować na jakich myślach chce się skoncentrować
- Mogę włączyć relaksującą muzykę i poczuć jak moje ciało odpręża się
- Mogę skoncentrować swoją uwagę na kwiecie w doniczce, który stoi na moim parapecie, dostrzec jego piękno i spokój
- Lubię wiedzieć, że im dłużej będę koncentrowała się na jego pozytywnych aspektach tym więcej spokoju odnajdę w sobie
- Lubię czuć jak polepsza mi się samopoczucie
- Mogę zadbać o mój dom, zrobić gruntowne porządki i czerpać z tego radość, ponieważ czysty dom to czysty umysł. Im więcej harmonii wprowadzam w swoje otoczenie tym więcej mam jej w swoim życiu

KAŻDA myśl, która daje ci coraz więcej poczucia spokoju i harmonii sprawia, iż twoje wibracje wzrastają, a tym samym zmienia się twój dominujący wzorzec. Po kilku dniach zauważysz , że z coraz większą łatwością przychodzi ci czucie się dobrze :) lepiej i lepiej :) Tak właśnie działa Prawo Przyciągania! Jedna myśl przyciąga kolejne podobnie wibrujące.

Zapraszam do pobrania DARMOWEGO FRAGMENTU mojego e-booka:

30_przykazan_okladka (1)

 

Kim jestem?

Nazywam się Elżbieta Wolna (Maszke)

Każdego dnia motywuję i inspiruję innych do pozytywnego myślenia. Na moim blogu odnajdziesz mnóstwo darmowej wiedzy. Rozwój osobisty jest moją pasją, a tysiące uczestników moich szkoleń, którzy po współpracy ze mną nadali pozytywny bieg swojemu życiu są moją dumą.

Do dnia dzisiejszego z mojej wiedzy skorzystało 46381 osób z Polski i zagranicy. Jestem autorką 4 bestsellerowych szkoleń, 100 dniowego kursu motywacyjnego oraz e-booków, które wykorzystują siłę Prawa Przyciągania do świadomego i celowego tworzenia swojej przyszłości.

Tworzę również talizmany z naturalną energią, emanującą z kamieni półszlachetnych, aby każdy mógł korzystać z ich niezwykłego wpływu, nosząc je jako bransoletkę – talizman. Kamienie te wpływają na nasze ciało, uzdrawiają uczucia i umysł. Odnajdziesz je w moim pozytywnym sklepie.

Od 2014 r właścicielami moich talizmanów są już 54.472 osoby z Polski oraz zagranicy. Co mówią o moich szkoleniach, talizmanach i o mnie moi czytelnicy, możesz przeczytać ~klikając w ten link~ Jestem wdzięczna za zaufanie, jakim obdarzana jest moja osoba. We wszystko co robię, wkładam całe serce <3

kontakt Jeśli masz pytanie napisz elzbieta@maszke.pl

Przeczytaj także

  1. Czuję, że dzięki Twojemu wspaniałemu szkoleniu nareszcie ruszyłam z miejsca, bo mimo, że przeczytałam Sekret i inne książki z tej dziedziny, nie potrafiłam zmienić swojego życia.
  2. Jak pomimo wiedzy teoretycznej i znajomości ćwiczeń na temat Prawa Przyciągania zmienić swoje nastawienie do życia na bardziej pozytywne?
  3. Zablokowana energia pieniędzy + indywidualne afirmacje zmniejszające opór
  4. Zdania zmniejszające opór. Pomagające podwyższyć wibrację
  5. Jak składać skuteczne zamówienia do Wszechświata i wylogować się z Matrix’a

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>